fredagsmys

Idag har vi varit lediga och eftersom det är midterms examas i alla tre ämnena nästa vecka har jag bara pluggat. Jag har suttit 6 timmar i sträck och avslutade det hela med att sticka ut och springa med Hanna så idag har jag varit duktig.

Snart ska vi väg till Ximen(en stadsdel med väldigt mycket shopping och nöje) och äta middag och sen gå på bio. Jag tror det blir 2012-filmen om den går. Det finns väl ingenting bättre att kolla på än en film om jordens undergång, jag undrar hur många sånna  som kommit nu?!

Jag och Cissi tittade på filmen Across the Universe för ett tag sen. Filmen var okej men soundtracket är jättebra. Hela filmen är ju en musikal med bara Beatles-låtar.
För er som har spotify så klicka här:

http://open.spotify.com/track/3mInOOSDSRfY71Wtk4aKi3

Ska uppdatera snart igen, jag lovar.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0