Jimmy Choo for H&M

Idag släpps Jimmy Choo för H&M. Det finns ju inget H&M här i taipei så det blir inget för min del men jag har ändå kollat in kollektionen. Det brukar alltid vara sån hysteri när de släpper olika designerskollektioner att det känns om mission impossible att ens komma in i butiken. H&M har infört nya regler läste jag också. Nytt kösystem och man får bara köpa en av varje sak. Det som brukar vara är ju att alla köper på sig i alla storlekar och sen säljer tredubbelt så dyrt på tradera/bocket. Bra att de försökt göra något åt saken och det kanske inte blir sån hysteri när de öppnar den här gången.

Det här är mina favoriter!

Väskan i svart tycker jag nog bäst om. I want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0