Slå dig i väggen blondinbella!

Tredje inlägget på 2 dagar. Mitt mål är att få sveriges största blogg. Eller så har jag bara en himla massa tid över nu när regnet öser ner utanför. Man skulle ju kunna plugga såklart men istället har jag bra musik att tipsa om;

The do- On my shoulder
http://www.youtube.com/watch?v=9bBkEQYdMM8

En finsk tjej men för mig helt okänd, tydligen är hon en riktig hit i Frankrike. Det var fransosen Guillaume som tipsade mig.

Har fått höra att man börjat evakuera i södra Taiwan och på Östkusten, bland annat i Hualien som vi var i för två helger sen. Vår hyresvärd, som bor utanför stan meddelade att det var översvämning där. Tur att vi bor i ett höghus. Det har ösregnat i ett och ett halvt dygn nu.

Over n out!




Kommentarer
Postat av: Bert Karlsson

Låten va precis totalt kass!

2009-10-06 @ 10:25:39
Postat av: Rebecca

Har köpt albumet nu =)

2009-10-06 @ 19:05:21
URL: http://centren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0