Good bye Taiwan


Det kanske är lite sent för sista Taiwan-inlägget men bättre sent än aldrig.
Jag är hemma sen några dagar tillbaka. Mamma hämtade mig på arlanda och sen åkte vi hem till Pappa för lite god svensk frukost. Det blev en väldigt hektiskt dag med snabblunch med Jossan och ett lite stund med min syster och för att sen ta tåget vidare till borås och hem till Markus. Färg och berednings-kursen började i måndags så redan dagen efter jag landat hade jag heldag i skolan. Känns lite skönt att komma in i vardagen på en gång men jetlagen skulle jag gärna skippa.
Jag kommer sakna alla man träffat där mer än själva Taiwan. Det var en sorgfullt avsked i söndags efter karaoken. Joey, Ashlee och Summer kommer jag att framför allt. 

Tack för den här tiden Taiwan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0