Tentaplugg

Just nu är det tentaplugg. Idag hade jag finals i Marketing Management och Mandarin, imorgon fortsätter det med Brand strategy. Jag hatar sånna här perioder, allting annat glöms bort och man hinner inte med nått annat än att plugga. Jag tror och hoppas att det gick okej idag och imorgon har jag ingen aning. Det ska iaf bli skönt att få det överstökat. Efter det här har jag finals i Management nästa vecka och en massa redovisningar om våra finalpapers.
   Det är ändå ganska så trevligt att bo i ett litet kollektiv. Det blir så mycket "roligare" att tentaplugga när man kommer hem från skolan, tänder ljus och har kvällsfika tillsammans. Sen har vi legat på golvet i varadagsrummet i en cirkel runt elementet och diskuterat allt vi ska kunna istället för att sitta och läsa på egen hand hela tiden.

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Mac

Jag är nog inte ensam om att vara stolt över dig!

Din lilla affärskvinna! Det kommer lukta chef om dig när du kommer hem tror jag =)



Du är så duktigt!



Viel Glück mein lieber!

2010-01-06 @ 15:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0